vineri, 18 aprilie 2008

Motive

Elena a facut o lista cu cateva din motivele pentru care merita sa traiesti si sa te bucuri de aceasta viata.
Stiu ca sunt multe dar eu nu le (mai) vad .Nu pentru moment .

Pentru ca m-am schimbat si nu stiu daca mai pot deveni cea care am fost
Pentru ca vars lacrimi si apoi ma gandesc ca sunt totusi contrare conceptiei mele ca el s-a dus intr-un loc mai bun
Pentru ca mi-e dor
Pentru ca regret ca nu m-am purtat cu el mai frumos decat am facut-o
Pentru ca ma ocup pana peste cap cu munca incercand sa uit dar cand ajung acasa ma napadesc amintirile
Pentru ca inca imi mai staruie in minte momentele in care eu nu puteam face nimic pentru a-l ajuta
Pentru ca toate problemele mele dinainte imi par acum neinsemnate
Pentru ca ma zdruncina impasibilitatea unora
Pentru ca ma zbat ca durerea sa nu ma inaspreasca
Pentru ca aud ca prin vis incurajari si inca nu sunt convinsa ca timpul vindeca ranile
Pentru ca atunci cand ispitele ma incoltesc ,vrand sa-mi puna la indoiala credinta ,mai am o lupta de dus

Viata mea continua mecanic dar sper ca intr-o zi ma voi trezi si voi vedea si lucrurile frumoase . Stiu ca depinde numai de mine, de stradania mea.
Incerc sa ma comport normal cu cei din jur si sa nu ma refugiez in singuratate .
Dar daca zambesc nu inseamna ca sufletu-mi nu plange.

4 comentarii:

Oana Anca spunea...

Stii Anielle...eu ma uit la ziua care vine dupa noapte, la soarele care iese dupa ploaie, la curcubeul care se arata dupa cea mai inspaimantatoare furtuna. Si ma uit la Cel ce le-a creat. Asta-mi da putere si speranta ca totusi se poate.

Traian spunea...

TU NU AI NICIO VINA! Intelege asta! Asta e ciclul inevitabil al nostru, al tuturor! Ne nastem, oracaim, ne facem de cap, facem si noi...oracaitori si ne...ducem in alta parte, poate pentru a o lua de la capat!
Ti-am mai zis mai demult: fii sigura ca nu ar vrea sa te stie trista acum...
Zambeste, miroase iarba tunsa si razi la soare!
De acolo, de langa soare...o sa-ti faca si el cu ochiul;)

spera spunea...

Daca vrei, renunţ eu la caramiziu. Poate te ajută pe tine. Mă fac verde la loc, poate mă paşte un miel, unul din supravieţuitori...Un paşte blînd şi bun, aşa cum ştie El să fie pentru toţi!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Dragilor, va multumesc ca incercati sa ma scoateti din starea mea.Cred ca incep sa-mi revin usor ,usor.

Spera, nu vreau sa renunti la caramiziu in favoarea mea.Voiam doar sa stii ca din toate culorile as fi ales-o si eu pe aceeasi .M-am obisnuit cu negru.Ies mai bine in evidenta pozele:).

Imi pare rau ca n-am avut sansa sa va fac urari inainte.Sper ca ati avut un Paste linistit .