luni, 24 septembrie 2007

un dar aparte


Acum cateva saptamani am primit un cadou care m-a bucurat foarte mult : un bilet la concertul Orchestrei simfonice din Londra, concert care a avut loc la Sala Palatului in cadrul festivalului George Enescu.

In program :
Concertul pentru pian si orchestra nr. 5 in Mi bemol major si Simfonia a III-a in Mi bemol major "Eroica" de Beethoven.

Beethoven este preferatul meu . Am fost surprinsa de faptul ca sala era plina !!

Cat despre partea artistica ... sa nu fi putut eu sa fac diferenta intre o orchestra buna si una mai putin buna sau ... orchestra din Ploiesti canta la fel de bine ca cea din Londra ?


2 comentarii:

Sagy, spunea...

Probabil ca da... ca doar de, sunt de-ai nostrii:))
Pentru calitatea reprezentatiei conteaza instrumentrle si daruirea interpretilor (bine si maistria lor)...
Sincer sunt putin invidios ca ai fost la concert.. as fi vrut sa ajung si eu, dar m-am multumit cu Wagner pe disc

Tzuca Bufnitzuca spunea...

George, din contra: am crezut mereu ca strainii sunt mai buni decat ai nostri dar uite ca m-am inselat . Si am ajuns la Bucuresti pt ca nu puteam sa refuz un asa cadou .Abia astept insa sa-si inceapa stagiunea filarmonica din Ploiesti !.Caci altfel,nu ma deplasez la Buc. decat pentru Opera