luni, 10 septembrie 2007

mai bine de un deceniu


"Cecilia, you're breaking my heart /

You're shaking my confidence daily /

Oh, Cecilia, I'm down on my knees /

I'm begging you please to come home,come home ".


Refrenul care ne-a apropiat acum mai bine de 10 ani pe cand faceam cursuri de actorie .

Am impartasit momente frumoase si altele mai putin placute .

Imi amintesc cum o sunam la 3 dimineata plangand iar ea ma linistea ,sau cum se infiinta la usa mea cu o sticla de vin si era randul meu s-o ascult , cum ne faceam noi planuri de afaceri impreuna , cum ne agitam amandoua atunci cand avea intalnire cu marele pictor de parca ma duceam si eu la intalnire , cum mergeam impreuna la filarmonica , cum descoperise ea un personaj prea destept pentru secolul asta , cum imi spunea povestiri amuzante de la Tomsani si Margineni ,cum descarcam impreuna role din camion iar seara le visa , cum ne duceam doar noi doua la munte si faceam poze la Peles, cum radeam noi intr-un fel aparte facand ca porcusorul ...

Cand a plecat am crezut ca totul se va spulbera insa am realizat ca prietenii adevarati nu-i poti pierde niciodata , oriunde s-ar afla .

Nu mi-am inchipuit insa nici in cele mai indraznete vise ca o sa-mi petrec o vacanta alaturi de cea mai buna prietena a mea la ...NEW YORK !

Dar iata cum e prietena mea :

Prietena mea ma intampina la aeroport .Frumusica, stapana pe ea . Pregateste a doua zi o petrecere la teatru in cinstea sosirii mele si insista sa ma fac frumoasa .N-am chef pentru ca sunt obosita dupa atata drum si vreau sa ma imbrac in blugi dar ii urmez sfatul .Mai tarziu ii dau dreptate .Caci ,, ce poate fi mai frumos decat o femeie frumosa? Doua femei frumoase " !

Prietena mea are grija de mine .Eu ma ametesc cu un sfert de pahar de palinca (doar sunt in vacanta )dar ea se crede mama mea ,verifica mereu mersul trenurilor , strange bagajele si-mi spune ,,tre sa fie una treaza in relatia asta " !
Face tot posibilul ca eu sa am o vacanta superba . Se scuza ca trebuie sa si lucreze si sa mearga si la teatru atata timp cat sunt eu acolo . Dar pe mine nu ma deranjeaza . Imi era atat de dor de ea incat simplul fapt ca imi petreceam vacanta cu ea ma bucura, nu conta unde.



Prietena mea se face frumoasa . E admirata de o multime de tipi de la teatru . Chiar nu-mi vine sa cred ca s-a schimbat atat de mult. Celelalte fete care pana atunci veneau cam sleampate ii urmeaza exemplul fapt care face deliciul baietilor.

Prietena mea munceste mult si are planuri ambitioase . O admir si intr-un fel o invidiez. Ii sta bine acolo , langa Judith si imi place cand o aud dandu-si cu parerea atunci cand se fac comentarii asupra piesei .Mama ei va fi incantata cand ii va vedea numele aparand pe brosura ca ,,assistent producer " !

Cand vorbesc despre mine si T , imi vine in minte cuvantul ,,berleuzeala ".Da ,nu exista ,dar il inventam noi .

Bem Smirnoff de dimineata ( un fel de 7 up cu doar 5 % alcool ) . Ne place asa ca ne luam provizii si pentru acasa .Eu ma gasesc sa vars in tren o sticla in geanta ei . E randul meu sa o sfatuiesc sa nu lase astfel de lucruri minore sa-i strice ziua. Bine ca nu i-am distrus pasaportul !

Reusim sa ne ratacim downtown. Motiv ca sa luam un taxi ( pentru ca p-asta n-o facusem ) .T . ma sfatuieste sa ma cred Carrie din serialul meu preferat ,,Totul despre sex " si sa opresc un taxi . Ea vrea sa le opreasca pe toate cele ocupate.Ne pastram calmul si incercam sa trecem peste moment hilizindu-ne .Ca doar nu trecuse decat o ora si jumatate de cand ne asteptau colegii ei .Pacat ca nu mi-a mers camera de filmat !

Cantam pe strada ,,New York , New York " .
Ne machiem in tren si iesim mereu cu genti voluminoase pentru ca ne luam la noi si tinuta de seara .

Alergam mereu dupa tren iar la metrou ,unde este incredibil de cald, ma sfatuieste :,,incearca sa transpiri cat mai putin " ...Hm , inca n-am inteles cum poate cineva sa faca asta . Numai ea stie.

Facem poze la Columbus circle , pe Brooklyn Bridge si ...intr-o spalatorie pentru ca asa ceva nu vazusem decat in filme. Ne facem poze pe pamant american ( adica pozam incaltamintea ca sa se vada trotuarul )

Ne gandim sa facem un documentar dar nu ne ajuta camera mea. Nu reusim sa ajungem la piesa de teatru ,, Medicine show"....De vina sunt baietii care nu gasesc adresa corecta chiar daca se laudasera ca stiu zona. Ea isi promite ca nu o sa se mai lase niciodata pe mana barbatilor.

Ne certam in magazin de le speriem pe niste ladies . Am conchis eu ca de vina erau hormonii .

O intreb in gluma cum ar fi sa ploua iar cand iesim de la metrou observam ca ...ploua !Ma cearta prieteneste :,,tu cu gura ta !"


Ne amuzam la Burger King unde vedem un soricel trecand pe sub masa noastra :,,ce ati comandat domnu'? soricel ? vine imediat ! "

Si cate altele... Ea este prietena mea si n-o dau la nimenea!

Draga T. , I'm not beggin you to come home ! Stai acolo si realizeaza ceea ce ti-ai propus !

Planuim sa ne revedem de Craciun . Asa sa ne ajute Dumnezeu !



1 comentarii:

Anonim spunea...

dragutza,
e tulburator pentru cineva sa afle cat inseamna pentru ceilalti din jur. Prieteniile devin mai puternice cu anii, a noastra numara 10. Eram niste copile cand ne-am cunoscut, acum suntem femei in toata firea. Bunele, relele, certurile, trecerile, petrecerile, necazurile, toate prin cate mi-a fost dat sa trec le-am trecut cu tine alaturi. Si cu minunata ta familie, care incepul cu incetul a devenit a doua mea familie.

Nu fii suparata ca nu sunt langa voi de sarbatori. Tu pe un continent, eu pe altul, nu e un lucru trist, ba din contra. Now we can have the best of both worlds.

CRACIUN FERICIT SI UN AM NOU CIU MULTE IMPLINIRI