vineri, 18 ianuarie 2013

Ups, I did it again!

Dupa ce s-a terminat Postul Craciunului si am tinut si noi o saptamana(doar!), gurmanda din mine a iesit la iveala si n-a iertat nimic.

Am infulecat de toate( bine, nici chiar asa dar imi place sa exagerez, macar citind sa ma inspaimant si sa nu-mi mai dau voie data viitoare). Nu mi-am interzis nicio placere culinara. Carnita frageda la tava cu usturoi si vin, carnaciori cu mirodenii si piftie de la bunica lui B, sarmalute aburinde si cozonac facut de mine si B plus multe alte prajiturele . Doua saptamani de depravare gastronomica.

Numai ca in ultimele zile , o stare de moleseala, ameteala, slabire  a pus stapanire pe mine. Stilul neglijent si ghiftuirea cu proteina animala si-a spus cuvantul. Am simtit pe propria-mi piele ce inseamna sa mananc din nou asa ceva, sa ma indop in plus cu produse de panificatie si tot felul de zaharuri .

Odata cu inceperea serviciului insa, pe 7 Ianuarie, le-am stopat.. Am zis ca o sa imi mai permit asa un pic de Paste.
Bine ai revenit dragul meu suc de sfecla, telina si morcov!



Deliciosul nostru pastrav la cuptor cu usturoi, piper, rozmarin, sare , piepr si ciupercute aromate

0 comentarii: