sâmbătă, 20 martie 2010

O lume a iepurilor cu jiletcă şi ceas de veston ,,drogaţi" cu licori turnate din ceainic într-un mad tea party, o pisică turcuaz plonjând peste ciupercuţe multicolore uriaşe, şi viaţa trăită ca-ntr-un vals în mişcari suave printre caişii în floare; rezonând cu o lume galopantă cu acţiuni contra cronometru, gânduri premonitorii, rame de oglindă ce poartă patina timpului, gresii colorate şi motive vintage, o joi hotărâtoare şi râsete zgomotoase la al doilea film 3D, buze pictate în forma de inimioară aidoma Reginei de Inimă Roşie şi partituri spre învăţare. Într-o primăvară capricioasă care ne-a surprins cu un melanj de ninsoare spre dimineaţa, soare cu dinţi ziua şi seri zgribulite. Flori sădite deocamdată aici printr-un simplu clic pe ,,pământul"imaginar .

4 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Un 'melanj' odihnitor. - culoare, muzica si flori, intr-un 'spatiu' imaginar!
O seara frumoasa!

Razvan spunea...

Am vazut si eu filmul. Placut. mi-a placut motanul...

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Gina,cred ca primavara ne-a citit plangerile de pe blog si s-a gandit sa se imblanzeasca. E soare si frumos azi. Program de voie. Poate chiar o vizita la gradina reala de la casa .Sau la tara caci Nico a visat-o pe mami facand clatite si gogosi. Yami!

anette spunea...

am sadit si eu cateva flori pe ,,pământul" imaginar si asta m-a binedispus :)