miercuri, 27 ianuarie 2010

Gerar (II)

Reci
Pădurea încremenită de sub balconul meu, pompa îngheţată la ţară, potecile care cer pârtie, drumuri alunecoase şi înzăpezite, frig în casă, frig afară, 32 grade cu minus, biletele scumpite de la fila.

Calde
Cautări pentru ,,Le concert" de Radu Mihăileanu, crăciuniţa încă înflorită, prima experienţă 3D, reuşita de la munte unde-am stat ţanţoş în schiuri şi n-am luat nici o trântă, reluarea experimentelor culinare.

Şi un concert cristalin improvizat pe ţurţurii naturii amorţite.

Francois Boieldieu - Concert for Harp & Strings in C - III. Allegro agitato

5 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

E bine sa-ti iei abonament!
Iesi in castig!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

M-am gândit şi la varianta asta dar ar însemna 140ron lunar care se duc pe plăcerea mea muzicală(inlcusiv orele de pian)...

Cristian Lisandru spunea...

Ţurţurii naturii... Fain...

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

De ce atat de scump? Aici costa 130 roni lunar. Indiferent de varsta/

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Pai eu am inclus si lectiile de pian, Gina.