duminică, 28 iunie 2009

Darea de seama

Nu sunt unica ce a incercat sa aiba un loc de munca bun si sa studieze in paralel; nu sunt o noutate restantele ramase din cauza absentei la examene cand serviciul era mult mai important; n-am facut numai eu nopti albe pentru finalizarea proiectului ca apoi sa ma prezint la lucru, chinuindu-ma sa le impac pe amandoua; nu sunt singura care a crezut ca nu o sa reuseasca si o sa cedeze nervos, incercand sa rezolve simultan toate celelalte probleme aparute tam-nesam cu gramada; n-am simtit numai eu ca ma inec ca tiganul la mal (si mai precis in concluzii si nici ca mai voiam sa ma apuc de ele gandindu-ma sa aman sustinerea proiectului in februarie).
Si cat de bine este sa aiba cine sa te incurajeze ca sa nu renunti si sa duci la bun sfarsit ceea ce ai facut cu atata greu. Un simplu telefon de departe a fost de ajuns sa ma dezmeticeasca si sa ma determine sa fac un ultim efort.
Partea buna este ca toata aceasta stradanie imi si reuseste. Si pot spune acum dupa 5 ani ca planul meu de-a-ndoaselea a fost alegerea corecta.

Numai ca la un pas de a ma vedea cu proiectul depus m-am mai poticnit de dl. problema. Proful ala tanar si rebel , posesor de Audi , absolvent a doua facultati, fiu de procuror si fumator in clasa pe deasupra, ce a omis sa imi treaca in catalog nota. Intr-o astfel de situatie, nimeni nu imi putea incheia situatia scolara iar eu riscam sa nu intru in licenta. Iar 'mnealui se lafaia pe undeva la mare, ignorand telefoanele secretarei si ale unui alt profesor si mesajele mele disperate. Noroc cu un inger pazitor ce m-a pus in legatura cu rectorul care mi-a rezolvat problema in mai putin de jumate de ora. Dl. profesor si-a inmuiat glasul in miere inainte de a ma suna , scuzandu-se ca a avut mobilul in masina toata ziua si spunandu-mi sa nu ma ingrijorez. Asta dupa o intreaga zi de agitatie pierduta pe la scoala, pe cand la fabrica noastra avea loc marea deschidere cu tot felul de oficialitati iar eu ma sustrasesem dupa speach-uri.

Facand un salt in alta directie: am gasit partitura de la Bella's lullaby pentru ca Nico mi-a spus de cand a vazut filmul Twilight ca vrea sa i-l cant de ziua ei si deja l-am dus profei sa ma ajute; la fila, oricat de mult mi-as fi dorit sa ajung la ultimul concert al acestei stagiuni, nu am reusit (iar daca stiam ca d-na de la casierie frecventeaza aceeasi facultate ca si mine poate am fi legat o prietenie mai demult); am condus mult pentru relaxare -bine ca am avut (cu) ce !; am revenit asupra unei decizii : daca momentele urate din trecut nu pot fi sterse, ce vina au cele frumoase ? Ele merita sa fie pastrate. Si le-am pastrat.

Aud din ce in ce mai des : nu le poti avea pe toate. Asa o fi.

In rest, daca respect nu e , nimic nu e !


8 comentarii:

https://incertitudini2008.blogspot.com spunea...

Cat ma bucur pentru tine, Anielle!
SINCERE si MULTE, MULTE FELICITARI!!!!
Deseori exista, in viatza cuiva cate un fiu de.., cu mashina.., fumator de ..
Uita-l! Ai trecut peste un hop mare. Eshti dincolo!!!

Filonous spunea...

Pff, am păţit şi eu una, cu profesorul de Doctrine Economice. Era cât pe ce să rămân fără bursă şi era foamete mare şi distanţă de casă pe-atunci (plus inflaţie, mineriade etc. :). Tipul candida pentru Parlamenet şi-mi spunea la telefon că e mereu la nu ştiu ce televiziune. Până la urmă, s-a scuzat pentru aiureală şi mi-a trecut nota în catalog (că o aveam deja în carnet şi eu).

P.S: Înseamnă că te iubeşte şi pe tine cineva, acolo Sus. Good luck! :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc mult,Gina.Mai ieri nu ma vedeam iesita din toata situatia asta iar azi ma pot bucura de inca un pas bun. Aproape ca am uitat...:).

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Tibi, macar tie iti raspundea iar la o adica putea confirma cuiva telefonic sau dovedeai cu nota din carnet. Eu nu aveam nici una, nici alta.
Stiu ca Cineva acolo Sus ma iubeste dar mai imi da cate o incercare sa vada cum ma comport :).
Multam fain.

pantacruel spunea...

eu atat iti zic, anielle. excelent pian!
ai terminat, sa inteleg (sau n-am inteles nimic...), conservatorul? :)

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Pantacruel, un mod bun de a ma relaxa este sa ascult un concert pentru pian. Scoala pe care tocmai am terminat-o n-are nici o legatura cu domeniul muzical iar lectiile de pian le fac doar de un an si un pic. Doar pentru placerea mea personala:).

Oana Anca spunea...

Felicitari si la mai mare! S-auzim alte si alte vesti bune.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Sa dea Dumnezeu, Oana. Multumesc.