marți, 9 iunie 2009

Colorate cu zambet

Ieri am aniversat ziua celuilalt geaman din familie : mami. Desi nascuta pe 1 iunie, in acte a fost trecuta pe 9 iunie si asa am sarbatorit-o de cand ma stiu. Si cum de mica am simtit ca ziua de nastere este foarte importanta, in acea zi e musai sa lasi deoparte alte planuri, sa uiti de orgolii (daca acestea existau) si sa rasfeti sarbatoritul, sa il faci sa se simta special, iubit, dragalasit. Pacat ca nu toti inteleg lucrul asta si pun pe prim plan propria persoana. Mami merita cu prisosinta eforturile noastre si ne-am "repezit " o fuga la tara; la cea care ma sustine , care imi asculta problemele fara sa mi le arunce in fata in momente grele, care ma intelege si se bucura sincer cu mine sau sufera inzecit atunci cand ma vede trista. Cu asa mama nu te simti pierdut, nu te simti singur, prinzi un nou suflu. O mica petrecere in familie, cu cei de-ai casei si piticutul zgubilitic cel mai urmarit personaj. Dupa ce a stat cumintel langa mine cat am pregatit salata cerandu-mi castravete si rontaind ca un iepuras, Flavius ne-a turnat sare in suc iar mami a primit pe langa micile atentii si excursia la manastiri pe Valea Jiului si niste mazgaleli cu frisca de la nepotelul ei. La multi ani , mami !

7 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Îmi permit să adaug şi eu un LA MULŢI ANI şi un gând bun!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Multumesc frumos, Cristian!

Diana Z. spunea...

M-am oprit si-am mirosit petuniile...
La multi ani mamei tale si la cat mai multe intalniri cu familia.
Sanatate!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Bun venit ,Diana Z.
Iti intorc si eu urarile . Am trecut o fuga prin "gradina "ta si am vazut ca ai o familie tare frumoasa si fericita :).

Geanina Codita spunea...

gânduri frumoase trimit către sărbătorit, să crească intr-o zi cât alţii într-un an. Aceleşi gânduri şi pentru o familie fricită ce ne împărtăşeşte cu drag emoţiile. La mulţi ani!

Geanina Codita spunea...

Am revenit...
Tort mai este????
Vai mie, ce rusine, dar asta e nu ma pot abtine.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Geanina, ziua a fost a mamei mele dar dupa cata atentie i-am acordat celui mic, ai fi zis ca el e sarbatoritul. Tort nu mai e, de obicei il devoram repede ( uf,de ce n-ai venit mai devreme?) dar in curand e ziua prichindelului si mai facem atunci :).

Weekend placut iti doresc !