joi, 2 august 2007

sighisoara




Festivalul medieval de la Sighisoara .

Mai fusesem cu 2 ani in urma cand buna mea prietena m-a ,,tarat" pana acolo doar pentru faptul ca admira un baiat si stia sigur ca o sa-l gaseasca acolo. N-am fost prea impresionata atunci ...am gasit cazare foarte departe de oras si am dormit trei fete in pat ,ca pestii si un baiat pe jos .

Am plecat la ora 5.3o dimineata . De cate ori am facut eu dintr-astea ? Sa ma trezesc de dimineata si sa merg cu trenul (sau microbuzul)? ....
pai raspunsul este simplu: de fiecare data cand imi place de cineva .
















Ce mi-a placut la Sighisora ?

  • ca am facut multe poze
  • ca mi-am luat palarie rosie de cowboy
  • ca ne-am plimbat mult si am vazut si alte locuri pe care data trecuta nu le vazusem
  • ca am stat lungiti pe iarba si am ascultat ,,vama veche " fara nici un fel de griji...
  • panorama de la terasa unde am mancat ( chiar daca pentru a ajunge acolo am mers mult prin padure)
  • costumele ,,castelanelor" -vorba lui E . -si ale cavalerilor, of course
  • ca servetelul de la masa ,,mirosea a castel"
  • ca am jucat mim in tren cu E si E .
  • ca am primit in dar o broscuta


















Ce nu mi-a placut ?
  • partea artistica a reprezentatiilor
  • snitelul de pui de la fast food-ul din cetate
  • un anumit moment cand dragutul meu m-a cam lasat singura cand nu ma simteam tocmai bine.










































0 comentarii: