joi, 1 decembrie 2022

D-ra Crăciun




 Azi am stat 12 ore la serviciu. Și m-am transformat în spiridușul Moșului. Sau în domnișoara Crăciun.

Am adus arcadă și stâlpișori, am confecționat draperie și pernițe cu blăniță, am împachetat ,, cadourile”, am împodobit bradul împreună cu alți spiriduși, am încercat să meșterim un fel de tron, am cumpărat  noi decorațiuni, crăciunițe, bomboane și boxă pentru a pune colinde.

Dar a meritat efortul. Văzând uimirea și bucuria câtorva angajate, am și uitat că am uitat să mănânc de seară. Una a zis că în 20 de ani nu au avut ceva atât de frumos și că o să își facă multe poze acolo, alta a zis că le-am dat așa o stare de bine înainte de a se apuca de muncă iar alta își luase o cafea și se așezase în primele rânduri și nu se mai oprea din chicotit (culmea, purta în această seară un pulover cu om de zăpadă, fără să fi știut de operațiunea noastră Crăciunul) 




0 comentarii: