duminică, 5 aprilie 2020

La dentist

06.03.2020

Ce experienta teribila doar pentru o extractie de masea de minte!

Agitatie, frica, sudori, frisoane, lacrimi, recunostinta fata de d-na doctor careia ii spuneam in gand ca o iubesc pentru ca a fost foarte draguta si grijulie cu mine; 
Ciuda ca nu pot sa fiu ,, barbata” si gandul ca daca in astfel de imprejurare sunt ca o carpa, cum o sa ma comport daca o sa fiu pusa in fata altora mai grave? 
Am uitat pinul cardului cand a trebuit sa platesc.
Apoi am mers la Mega sa ma rasplatesc, ca un catel care a facut bine figurile de dresaj si merita a little treat. Eram debusolata. Nu stiam ce vreau de acolo. Mi-am luat ceara de par, apa micelara si ciocolata neagra. 
Acum sunt mandra de mine ca am reusit sa duc la bun sfarsit acest proces care pe termen lung m-ar fi afectat mai rau tot pe mine,

Acum sunt totusi incomplete.
Si fara o parte de minte.

Rasu’-plansu’:
Asteptandu-mi randul pentru extractie, vine un tatic cu doi copii. El intra, lasand copiii afara dar urmau si ei la verificare.
Fetita scotoceste prin rucsac si isi intreaba fratele: 
- ,,Vrei o pastila antistres”? 😐

0 comentarii: