luni, 6 noiembrie 2017

Veliko Tarnovo


-biroul plouat din padure, loc de tihna si meditatie
-liliecii din Pestera Orlova, ghidul ghidus care ne-a cantat pe bulevardul Champs Elysees
-picturile noastre pe zidurile de la biserica
-delicioasa si convenabila mancare de la Restaurantul Asenevci, mirarea surorii cand a primit nota si m-a pus sa mai fac o data calculul si bucatarul chemat sa isi ia o binemeritata portie de aplauze din partea noastra
-o sticla de Captain Morgan evaporata, un Superman depasit de situatie, ,,Despacito" in varianta rock
-casele insirate pe straduta ingusta pe drumul abrupt catre Cetate, grafitti si amprenta comunista
-baruletul autentic cu aroma de cafea la ibric de unde mi-am luat un soi de limonada bulgareasca ce aducea a pastile efervescente si pe care n-am baut-o
-pictura atipica din biserica nesfintita din varful cetatii si corul care m-au impresionat cel mai mult in aceasta calatorie
-ferestrele catre cer din pestera Devetashka unde zice-se ca s-au filmat scene din ,,Piratii din Caraibe"si frenezia mea, alergand pe-acolo ca un copil la care a venit Mos Craciun
-picnicul improvizat pe deal cand autocarul nostru a luat-o pe coclauri si-a ramas blocat
-noi cunostinte si hlizeala cat cuprinde
-cafeaua bauta pe masa rotunda de la cascada Krushuna si cheta pentru ca epuizaseram leva.



Si melodia din autocar cu care m-am trezit in urechi luni dimineata cand trebuia sa ma duc la munca dar eu eram tot cu gandul in excursie.







































































0 comentarii: