marți, 9 iunie 2015

Zen

Unde pozitive catre toata lumea, ganduri bune transmise celor din jur.
Ceea ce trimit, asta o sa atrag/primesc, sunt convinsa :-).

10.06 edit: De bine ce am gandit numai pozitiv, m-a sunat pe la pranz dl Philip, creandu-mi o stare de agitatie de care cu greu am scapat.
Apoi dupa-amiaza, cand ma indreptam catre fizio, mi-a lovit masina din spate o alta masina. Socul a fost mare, am dus mana la ochi si am inceput sa plang. Numa'ce-mi zisese doctora ca daca ma lovesc la cervicala risc sa paralizez pt ca am coloana invers acolo si uite ca aveam acum parte de o mare zgaltaitura.
Mai pe seara, dupa ce am cadorisit-o cu totii pe mami cu flori, au urmat discutii .

O zi fara  prea mult zen. Gandurile mele se deplaseaza probabil in slow motion. Doresc pe aceasta cale sa-i rog pe cei care le-au primit sa mi le inaopieze degraba, sa-mi refac repede starea ca sunt cam zdruncinata.

0 comentarii: