vineri, 18 octombrie 2013

Cure

 Toată vara ne-am îndopat cu pepene. Chiar și în vacanța din Thassos ne-am cumpărat de acolo pepene și aproape că n-a fost seară în care să nu ne cinstim cu un mare castron de harbuz servit pe terasa cu lumînărele.
Cură cu pepeni.




Cînd a venit toamna , am trecut la struguri. Am gătat cele două lădițe de struguri trimise de bunica lui B. de la Buzău. Dimineața un ciorchine pe stomacul gol,  după-amiaza unul ca să treacă ziua mai ușor la muncă, seara încă unul ca să stăvilească pofta de dulce.
Cură cu struguri.

Am gătat și sticla de must tot de la Buzău și nu ne-am lăsat până nu am cules și strugurii de la casă (culeși mai mult pe întuneric după ce sărisem gardul în propria-mi grădină) și ne-am bucurat din mustul producție proprie. Sweet!
Acum ne-am ramas un bidon de vinișor din care sorbim cîte un pahar în fiecare seară înainte de masă.

Porții mari de resveratrol (Resveratrolul este o substanta antitumorala care încetineste cu pana 50% inmultirea celulelor cancerigene sau poate chiar sa le si opreasca, stimuleaza inmultirea celulelor sanatoase si capacitatea lor de regenerare, scade nivelul colesterolului rau si creste nivelul celui bun).





0 comentarii: