vineri, 2 august 2013

O fi de la caldura?

Da, se intampla ceva ,,ciudat".
De fix o saptamana iti observ deschiderea, ma bucura veselia ta, nu pot sa cred ca am putut sa fac cu tine o burta de ras cand ai scapat tancul pepenului pe jos iar vecinul plecat la schimbul 3 putea sa alunece pe el ca in cascadorii rasului dupa ce eu ii urasem ,,serviciu usor"; sau cand ti-am explicat despre arta conversatiei -ori cum dupa parerea mea ar fi trebuit sa se comporte mirii in a binedispune nuntatii iar tu ai replicat ca parca mireasa era si ea invitata la nunta.

Nu poate sa nu ma suprinda rabdarea ta de a-mi face bucle pentru nunta, spontaneitatea in gesturi si raspunsuri.

Si nu ,nu ma supar ca ma numesti in gluma ,,maimuta"(dupa cum o striga ,,domnul "de la pepeni pe sotia lui iubita la nervi)


 07.08 edit": mi-am amintit ce poza ti-am trimis. Si reprosurile ca la Corbu mi-ar fi placut sa ma privesti in ochi, ca la Praga mi-ar fi placut sa ma saruti deodata in plina strada, ca la cumparaturi mi-ar placea sa iti vad ochii cautandu-ma printre rafturi, insa tu mereu iti feresti privirea.


0 comentarii: